PŘEČTENO: srpen + září 2020

 Ahoj moji milí čtenáři a návštěvníci blogu, 

máme  předd sebou druhou adventní neděli a já jsem se při té příležitosti rozhodla vám udělat radost v podobě nového článku. A nejen to! Chystám také jiné převapení v podobě soutěže o e-knihu Vítr z hor od autora jménem Andy Wildwood. Těšíte se? Já taky. A je na co, protože tahle knížka je fakt suprová. Ale nebudu předbíhat. O ní až jindy, v jiném článku. Dneska jsem si pro vás s velkým zpožděním přečteno za srpen a září. V srpnu jsem totiž přečetla pouze dvě knihy, a tak jsem se rozhodla to spojit, aby článek nebyl zbytečně moc krátký. Tzhle dva měsíce jsem si "vzala na paškál" romantické (chcete-li erotické) knihy. Zaujala jsem vás? Tak jdeme na to! 

SRPEN

  Láska online je knížka, která patří mezi určitě ty lepší knížky romanticko-erotického žánru. Díky knížce jsem měla možnost nahlédnout do světa tzv. cam-girl a cam-johnů. Pokud stejně jaká já tápete, o koho přesně jde, nebojte se, v knížce se všechno dozvíte.
 Bylo to zase něco nového, což byl opříjemné. Jedná se o oddechovku, kterou budete mít přečtenou během chvíle. Byla jsem z ní dojatá k slzám. A to doslova. U téhle knížky jsem po dlouhé době brečela u čtení (dojetím).Líbilo se mi, že autorka do příběhu dala i nelehké téma, o kterém se moc nemluví - téma, které je spojené s bratrem hlavní hrdinky. Hlavní pozitiva téhle knížky vidím především v povaze hlavní hrdinky, která to nemá jednoduché, ale přesto se se vším dokáže skvěle poprat. 

  Jako druhou knížku zveřejním Věčnou vášeň, kterou jsem sice dle svých poznámek četla až jako třetí knihu v září, ale na fotce ji vidíte společně s Láskou online. Mají totiž jednou společné. Obě jsou totiž romanticko - erotické romány, ale přesto je jejich autorky dokázaly něčím ozvláštnit, takže nejsou tak šablonovité, jako třeba ostatní knihy žánru. 
  Trent mi přišel trochu jednodušší tím, že myslí pořád jen na jedno - na sex se svou instruktorkou jógy, která se jmenuje Genneve. Kapitoly z jeho pohledu jsou ve směs jen o tom, co se mu děje v kalhotách, což jednou, dvakrát či třikrát za knihu jde; ale ne skoro v každé druhé větě. 
  Genneve to zachraňovala. Líbilo se mi, jak se dokázala se životem poprat. To je vlastně další věc, kterou mají tyto dvě knihy společné - obě hrdinky se nevzdávají. Těžko říct, jestli bychom na jejím místě nebrečeli někde v koutě. 
  Téma, které si autorka zvolila na oživení jinak stokrát opěvovaného tématu sexu, je jóga. Autorka nás mimojiné obohatila o zajímavé informace ohledně cvičení i meditace; které jsem vůbec nevěděla, protože jsem se o jógu nijak zvlášť nezajímala. 
  Na druhou stranu (pominu-li Trentovy kalhoty), jsem si u čtení báječně odpočinula, takže jsem ve výsledku celkem spokojená. Toto žhavé čtení je ideální na relax a na nic-nemyslení. 

  Konečně se dostáváme ke  druhé knížce, kterou jsem v srpnu přečetla. Ano, můj srpen byl, co se čtení týče, romantický. Nicholase Sparkse mám ráda. Četla jsem od něj Bezpečný přístav, To nejlepší z nás (Co s láskou), Milý Johne a Nezapomenutelnou cestu. Na jeho příbězích se mi líbí, že že v nich není všechno růžové, ale že jsou to příběhy, které "napsal sám život", mohou se vám stát - i přesto, že jsou romantické.  
  Celkově na mě tato knížka působí melancholicky, ale na druhou stranu je to zkrátka příběh, který chcete číst. Máte pocit, že ty lidi znáte. A o to je to smutnější. Krásnější. Skutečnější...

ZÁŘÍ 

  Re-reading téhle knížky, o které jsem se nadávno rozepisovala. Přiznám se, že jsem to bez Tylera nemohla vydržet. Jeho příběh se mi silně  vryl do paměti i do srdce a vím, že tuhle sérii budu chtít i domů. Tak nějak si mě získala. 
  Napodruhé byl Tzlerův příběh snad ještě děsivější než o první čtení. Měla jsem totiž daleko víc šancí všímat si detailů. Na druhou stranu bylo hezké znovu "prožívat" setkání Tylera s Eden. Nádherná knížka. Romantická, ale rozhodně ne růžová. Dle mého názoru by se bohužel také klidně mohla stát. 
Podrobnější článek najdete na mýtch stránkách, recenzi na kompletní sérii chystám (pravděpodobně na leden 2021).
  Griša: Na tuhle knížku jsem se chystala už dlouho. Rozhodla jsem se, že se na Grišu vrhnu právě před sérií Šest vran, ve které bych se dozvěděla spoilery právě na Grišu.Myslím, že jsem udělala dobře. Svět grišů se mi líbil. Začalo to celkem akčně a potm se dlouho nic neděje, děj je klidný, přesto velmi čtivý a já prostě chtěla vědět, co bude dál. V tomhle mi to trochu připomínalo styl S. J. Maas, kterou miluju a troufám si říct, že i milovat budu. 
  Opravdu - ke konci to celem gradovalo. Ve finále z toho vyšel celkem pěkný příběh - 4* z 5*.Temnyj má ponciál. Lehká a pomalu se rozvíjející romantika. Jsem zvědavá, co si autorka připravila ve druhém a třetím díle. 
  Mějte se hezky, hodně čtěte a užívejte druhou adventní neděli plnou vůně cukroví. 💓😍

Komentáře

  1. Sparks je ideální romantika. Četla jsem od něj Nezapomenutelnou cestou a Poslední píseň a obě se mi líbily moc. :) Co se ostatních týče, nečetla jsem je, ale hlavně poslední dvě mě lákají.
    I tobě přeji krásný adventní čas. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moře nálezů a ztrát 1: Náhodní lháři - Lena Valenová

Panský dům (původní trilogie): Anne Jacobsová

Gabrielovo Inferno - Sylvain Reynard