Speciál: Mých TOP 10 filmů

  Vážení čtenáři a čtenářky,
uplynula už nějaká doba, co jsem založila tento blog (první příspěvek jsem zde publikovala 27.12. 2015), ale web o knihách si vedu už od roku 2014 (dříve byl na estrankách). Dneska sem píšu přesně stý příspěvek. Na oslavu tohoto jubilea jsem se rozhodla udělat seznam svých 10 nejoblíbenějších filmů, které nejspíš budou děleny na části - za nějaký čas přidám dalších deset. Doufám, že se vám článek bude líbit.


   1. Catwoman
     Tento  film o ženě,  která se takřka během noci stala super hrdinkou asi všichni znáte. Jedná se o film, který se na svět dostal už roku 2004, což znamená, že je možná trochu starší, ale mě osobně to nevadí. Příběh se mi líbí. Je zajímavé ve 100 minutách sledovat postupnou proměnu hlavní postavy. Nechybí akce, ani láska (decentně).   
  Někomu se nemusí líbit, ale mě se líbí, a tak jsem ho sem přidala. I po letech, když se na snímek koukám, jsem stále napnutá jak kšandy.

2. Harry Potter: Tajemná komnata
Výsledek obrázku pro tajemná komnata harry potter


 




Schválně jsem vybrala tenhle moment, protože nejvíce z tohoto dílu miluju právě postavu Dobbyho (kromě Harryho a Hermiony). V naší rodině jsem fanynka Harryho Pottera akorát já, a tak mě ségra nechápe, co se mi na těch filmech i knížkách líbí. Dobby je prostě super a musela jsem ho sem zařadit. Jestli bych kromě již zmiňovaných postav chtěla někoho potkat, byl by to právě on. Jeho hláška: "Dobby je volný!" mi pomohla milovat Harryho, takže tímto mu za to děkuji. (Před filmem jsem četla knížku, časem na ně zkusím přidat recenze).

3. Harry Potter: Vězeň z Azkabanu
Fotografie z filmu Harry Potter a vězeň z Azkabanu / Harry Potter and the Prisoner of Azkaban Jak už jsem výše zmínila, Harryho jsem si opravdu zamilovala, (tak, jako většina lidí) a nemohla jsem po zkouknuti a dočtení druhého dílu dočkat třetího.
  A nezklamala jsem se. Nevím proč, ale tento díl je pro mě nejdojemnější. Nejvíce mě vždy dojme scéna se Siriusem, kterého mám ve filmu snad ještě o něco radši než v knížce.

4. San Andreas 
Výsledek obrázku pro san andreas film 
  Tento snímek z roku 2015 naprosto zbožňuju. Nedávno běžel v televizi. Samozřejmě jsem nesměla chybět. Jedná se o velmi napínavý film o přežití, který podle mého názoru chytne a nepustí.
Nejvíce jsem si oblíbila postavu Bena. Obzvláště se mi líbí  scéna s větou: "Jsi naprosto neuvěřitelná." Svou roli tam má také známý herec Vin Diesel.

5. Titanic
Výsledek obrázku pro titanic film  Tento film je dnes již klasikou, u kterého jedno oko nezůstane suché. Pokaždé, když se na snímek dívám, na konci ukápne slza.
  Hlavní roli zde hrají Leonardo di Caprio (Jack) a Kate Winsletová (Rose), kterým to spolu na plátně ohromně sluší. Pokaždé, když se na film dívám, jim věřím každé slovo a mohla bych ho vidět pořád dokola. Neomrzel by.

6. Zlodějka knih
Výsledek obrázku pro zlodějka knih filmNa tento film mě nalákal už trailer. Vlastně jsem nejprve četla knihu, kterou jsem měla vážně neskutečně rychle přečtenou.
  Hlavní postavu Liesel jsem si hned oblíbila, ovšem nejvíce mi přirost k srdci Max (již v knize).Recenzi na knihu od spisovatele Markuse Zusaka si můžete přečíst ZDE. (Prosím o schovívavost, je to asi nejhorší recenze, jakou jsem kdy napsala - vůbec s ní nejsem spokojená. V budoucnu jí nejspíš předělám.)
Výsledek obrázku pro vesmír mezi námi
7.Vesmír mezi námi 
  Přijde mi, že se o tomhle filmu vůbec nemluví, což je škoda. Vlastně jsem se k němu dostala celkem náhodou, když jsem hledala něco, na co jsem se ještě nedívala.
   Celý děj se v podstatě točí kolem toho, co se stane, když se zamilujete do kluka z jiné planety. Přesto se nejedná o žádnou přeslazeninu. (Upozornění pro ty, kterým toto vadí).

Výsledek obrázku pro hobbit8. Hobbit/Pán prstenů 

  K těmto filmům jsem se dostala hlavně díky tátovi, který je největším fanouškem, jakého znám. Přiznám se, ke knihám jsem se zatím nedostala, ale rozhodně je mám v plánu.
  Pokud jde o to, kterou postavu jsem si zde nejvíce oblíbila jsou tři: Killy, Tauriel, Legolas.
  Naprosto jsem si zamilovala ten, svět, kde se příběh odehrává a chápu všechny fanoušky, mezi které se nyní řadím i já.


Výsledek obrázku pro zatím spolu zatím živi
9. Zatím spolu, zatím živi

  Další závislost. Od léta do dneška jsem tohle viděla asi 5x. Naprosto jsem tomto filmu propadla. Jak můžete vidět na fotografii, hraje v něm známý a v naší rodině (kromě V. Diesela) velmi oblíbený herec Tom Cruise. 
  Ve filmu nechybí akce ani romantika - ideální kombinace na zimní večery (a nejen na ně).

10. Anděl hledá lásku 

  Jako poslední film jsem vybrala čistou romantiku, kterou jsem objevila v létě. Myslím, že je ideální si tento snímek pustit nyní, v předvánočním čase. 
  Přiznám se, že v první řadě jsem si myslela, že v názvu je ten anděl myšlen jen metaforicky, ale o něj tam ve skutečnosti celou dobu jde...  Asi však nebude pro Výsledek obrázku pro anděl hledá láskukaždého. Rozhodně stojí za to, aby se o něm vědělo a věřím, že si své diváky určitě najde. Dokonce bylo i pár úsměvných momentů, ale objevují se tam hlavně vážnější témata. 


   Doufám, že jste si dnešní příspěvek užili. Příště už se můžete těšit na klasickou recenzi na knihu. Hrozně mě bavilo psát tenhle článek, i když mi jeho příprava trvala déle, než normálně. Filmy nejsou seřazeny podle nějakého pořadí, brala jsem je prostě tak, jak mi přišli na mysl. Mějte se krásně a děkuju, že můj blog stále navštěvujete.

                                                                       

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moře nálezů a ztrát 1: Náhodní lháři - Lena Valenová

Panský dům (původní trilogie): Anne Jacobsová

Hana - Alena Mornštajnová