Nákup knih!

Ahoj,
mám obrovskou radost, protože včera nám přišla objednávka z e - shopu megaknihy.cz. Knihy došly s drobnými komlikacemi, protože jsme pro to musely jít na poštu, ale jinak všechno v pořádku. Tímto tomuto obchodu moc děkuji, knihy došly v pořádku a jsou moc krásné! Určitě si zase příště něco objednáme.

Seznam koupených knih:

1. Zlodějka knih - Markus Zusak
2. Cizinka - Diana Gabaldon
3. Doktorka z konce světa - Meredith Appleyard
4. Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti - Ransom Riggs
5. Zamilovaní andělé - Lauren Kateová
6. Co se přihodilo zvěrolékaři - Pavol Fabian
7. Jane - April Lindnerová
8. Měděný jezdec - Paullina Simons

Měděného jezdce už jsem sice četla, ale měla jsem ho z knihovny a moc se mi líbil, takže jsem si ho prostě musela koupit. Ze všech knížek mám obrovskou radost, momentálně čtu Zlodějku knih a ségra Doktorku z konce světa a moc se nám to oběma líbí.  Jsem na straně 99 s názvem Nedoručené dopisy. :)



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moře nálezů a ztrát 1: Náhodní lháři - Lena Valenová

Panský dům (původní trilogie): Anne Jacobsová

Gabrielovo Inferno - Sylvain Reynard