Božský bastard - Christina Lauren

Autorka: Christina Lauren
Originál: Beautiful Bastard, Gallery Books, 2013
V ČR: Naďa Funioková, JOTA, 2013
Série: Božský (1. díl)
Počet stran: 304

Anotace: Chloe Millsová, zatraceně chytrá a pracovitá studentka obchodní administrativy, má jediný problém: svého šéfa, Bennetta Ryana. Je náročný, neomalený, bezohledný – a naprosto neodolatelný. Božský bastard.
  Bennett se vrátil z Francie do Chicaga, aby zaujal významný post v obrovském rodinném podniku. Vůbec nečekal, že ta asistentka, k
terá mu v zahraničí na dálku pomáhala, je nádherné, nevinně provokativní – naprosto nesnesitelné – stvoření, se kterým se teď bude muset vídat každý den. Navzdory drbům nikdy nebyl příznivce románků na pracovišti. Jenže Chloe pro něj představuje takové pokušení, že je ochotný pravidla ohnout – nebo je rovnou poslat k čertu –, pokud to znamená, že bude jeho. Kdykoli a kdekoli.
  Když ovšem jejich vzájemná touha dostoupí zlomového bodu, budou se muset Bennett a Chloe rozhodnout, co všechno jsou ochotni obětovat, aby jeden druhého získali.



    "Už jsem tak zatraceně blízko, prosím." 

    "Cokoli chcete," zachrčel v odpověď, načež se sklonil, aby mě kousl do rtu, a zamumlal. "Vezměte si sakra, co chcete."  
(pátá kapitola) 

  Slečna Chloe Millsová už nějakou dobu pracuje ve společnosti Ryana Bennetta, který je sice krásný, zato bezohledný a mnohdy netrpělivý. Je prostě a jednoduše božský bastard. Kolují o něm drby, že si hojně užívá románků na pracovišti, ty jsou však nepravdivé. 
  Jenže mu do života vstoupila právě Chloe. Tato mladá žena pro něj představuje tak velké pokušení, že ho není schopen žádným způsobem ovládnout. Stojí jim vášeň za ten risk? 

  Zatímco jsem postávala v příletové zóně, pokoušela jsem se naposledy si dodat kuráž. To zvládneš. Ach, bože, doufám, že to zvládnu. Motýlci, co mi poletovali v břiše, už pracovali přes čas a mě a moment přepadl pocit, že se ještě pozvracím. 
(dvanáctá kapitola) 

  Důvodem, proč asi většina čtenářek, mezi které se už nějakou dobu řadím i já, čte knihy tohoto žánru, jsou krásní chlapi, které v reálném životě nemáme šanci potkat. Jsou zde líčeni jako dokonalost sama, i přes svoje démony z minulosti. 
  Božský bastard je doslova erotická jízda, protože těmito scénami se to tu jenom hemží. Stránky úplně jiskří, až jsem měla občas strach, že mi zapálí mobil (četla jsem knihu v e-verzi).Takže pokud jste fanynky žhavého sexy čtení, Božský bastard už vás netrpělivě očekává ve své kanceláři. 
  Musím říct, že společně  Gabrielovým infernem se jedná o nejlepší erotickou sérii, jakou jsem až do dneška přečetla (zatím). 
  Ryan Bennett je vážně hajzl, ale nenechte se zmást, zdání občas může klamat. Jediné "mínus" je, že nám toho týpka na obálce nevyfotili i s celým obličejem. Bennetovi hlášky mi přišly provokativní, ale fungovaly. Byl provokativní takovým tím zdravým způsobem. Byl zkrátka atraktivní nejen pro Chloe, ale i myslím, pro leckteré čtenářky. 
  Chloe není sexuálně nezkušená, na což nejsme u knih z žánru až tak moc zvyklé. Tím se rozhodně liší od ostatních knih, jaké se mi kdy dostaly do ruky. Líbilo se mi, že byla od rány a nenechala si od něj nic líbit. Také chybělo mnohdy minované podvědomí a otravná vnitřní bohyně. Tyto pasáže se vypustily a bylo to super čtení. 
  Děj jsem si myslím, užila i z toho důvodu, že je psaný ze dvou pohledů - z jejího a z jeho. Připadalo mi, že jsou tam spíš kapitoly z jejího pohledu, ale tento pocit byl nejspíš způsoben tím, že se mi jeho kapitoly líbily o malinko víc. Na druhou stranu jsem více chápala pocity Chloe, což j asi logické, kdy jsme obě ženy. Každopádně nápad s různými úhly pohledu měly autorky vymyšleny skvěle. (Ano, čtete správně - pod jménem Christina Lauren se skutečně skrývají dvě spisovatelky - Christina Hobbsová a Lauren Billinsová.) Jejich fanklub si můžete zobrazit ZDE.
  Co se týče tohoto titulu, od začátku jsem se do něj začetla. Neobsahuje nikterak hluboký příběh, ale jako oddechovka je určitě super a pobaví. Musím se přiznat, že během jednoho odpoledne jsem dosáhla hranice 100 stran, i když jsem zrovna neměla moc času. Když jsem si toto zjištění uvědomila, byla jsem mile překvapená, jak pěkně mi stránky mizí pod rukama. Nenudila jsem se. 
  V části "Božská mrcha" se ocitáme tak, kde skončil Božský bastard a popisuje další životní osudy Chloe a Bennetta. Musím říct, že se mi "Bastard" líbil trochu víc. Na druhou stranu je "Mrcha" pěkný dovětek, taková novelka či "epilog" příběhu.
  Doporučuju všem čtenářkám, který tento žánr mají rády. Podle mého názoru je série Božský jedna z těch zdařilejších.

                   
Výsledek obrázku pro hvězdičkyVýsledek obrázku pro hvězdičkyVýsledek obrázku pro hvězdičkyVýsledek obrázku pro hvězdičky




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moře nálezů a ztrát 1: Náhodní lháři - Lena Valenová

Panský dům (původní trilogie): Anne Jacobsová

Hana - Alena Mornštajnová