Návrat do knihovny?! aneb Úlovky z knihovny červenec 2022

       Zdravím v tomto tropickém počasí!

  
   Doufám, že si užíváte léto. Po nedělním zjištění jsem potřebovala si zpravit náladu a jako "na zavolanou" jsem díky mámě objevila, že v naší městské knihovně mají výkup knížek pouze za deset korun! Tomu jsem samozřejmě neodolala a hned v pondělí vyrazila do knihovny. Po celých sedmi letech! A rovnou jsem si zařídila i průkazku. Místo v soukromé knihovně mi už pomalu dochází a protože se ke knihám ráda a často vracím, nechci je prodávat. A protože papírovou knihu nemůž nic nahradit, řekla jsem si, že bude nejlepší začít tam zase chodit. Dospělé oddělení (pro mě důležité) má dokonce až do šesti, což je pro mě skvělé, protože si tam můžu po práci v pohodě skočit. Tento příspěvek je pouze o vypůjčených knihách, kdyby byl zájem i o příspěvek s nakoupenými knihami, napište mi, doplním. 


  První knihou, kterou bych vám ráda představila, jsou Mizející dívky. Jedná se o thriller od autorky Lisy Reganové, která žije ve Philadelphii. Knihu už jsem začala číst a málem mi ujel autobus, protože je to napínavé už od první stránky. 😂
  Anotace: Každý v americkém městečku Denton hledá sedmnáctiletou Isabellu Colemanovou. Všechno, co zatím našli, je její mobilní telefon. A pak také další dívku, o které ani nevěděli,, že ji mají hledat. 
  Detektiv Josie Quinnová, která je právě v té době suspendována, pojme podezření, že jde o mnohem rozsáhlejší případ, a bere pátrání do svých rukou. Ví, že začíná závod s časem, jehož cílem je najít Isabelle živou, a obává se, že mohou existovat  také další dívky... 
  Aby Josie vyřeši případ, musí se postavit nejen lhostejnosti okolí, ale i svým nočním můrám a následovat svůj instikt na ta nejtemnější místa. Dokáže to včas, navíc v situaci, kdy není radno důvěřovat nikomu? 

  Na odlehčení jsem si vzala druhý díl ze série Bridgertovi,  který nese název Vikomt, který mě miloval. První díl Vévoda a já mám přečtený a líbil se mi více než první řada seriálu. Seriál je celkem dějově oddaný knize, ale vzhled postav je o poznání jiný a vynechali i některé scény, které si dle mého názoru zasloužily být zvěčněny na filmovém plátně. 

Anotace: Rok 1814 slibuje rušnou společenskou sezónu a vikomt Anthony Bridgerton má nejvyšší čas se oženit. Dokonce se už rozhodl, kterou z mladičkých debutantek si vybere - vyhlášenou krásku Edwinu Sheffieldovou. Jedinou překážkou je starší sestra jeho vyvolené, Kate - ta nejvšetečnější žena, jaká kdy poctila návštěvou londýnský ples. Tato troufalá intrikánka ho dohání k šílenství svým odhodláním překazit mu zásnuby, ale když Anthony zavře v noci oči, Kate ho stále víc pronásleduje v neuvěřitelně erotických snech... Vybral si vikomt za nevěstu tu správnou sestru? A co Kate? Dokáže toto rázné děvče ochránit před zpustlým ničemou Anthonym nejen sestru, ale i samu sebe? Zvlášť, když při každém setkání s ním pociťuje takový hněv a takovou touhu? Když se Anthonyho rty dotknou jejích, není si už jistá ničím...


NeOBYČEJNÍ jsou příběh superhrdinech a superpaduších. Moc se těším. Filmy  a knihy o superschopnostech mě moc baví.  V tomhle jsem možná trochu kluk. (Když pominu fakt, že jsem jako malá chtěla mít prak.) .  Od autorky jsem poměrně nedávno četla Neviditelný život Addie LaRue, která se mi líbila, tak doufám, že i tahle kniha bude skvělá. 
 Anotace: Skvělý příběh o ctižádosti, žárlivosti, touze a nadpřirozené moci… Victor a Eli, dva samotáři, kteří se poznali na studiích, brzy zjistí, že je pojí společná vášeň k nebezpečí a zážitkům blízkým smrti a také že při vhodných příležitostech dokážou dobře rozvíjet své mimořádné schopnosti, dokud se jim jejich odvaha nevymkne z rukou. Victor po deseti letech utíká z vězení a za pomoci mladé dívky hledá svého dávného kamaráda, zatímco Eli pokračuje ve své misi zbavit se všech dalších nadpřirozených bytostí až na svou tajemnou a nepřemožitelnou pomocnici. Oba poháněni vzpomínkou na zradu a prohru jsou k nezastavení, ale kdo nakonec vyvázne se zdravou kůží? V Neobyčejných autorka přichází s drsným komiksově laděným příběhem, který vás zavede do světa, kde získaná nadpřirozená moc nemusí nutně vést k hrdinství a kde se na spojenectví příliš nehraje. Budete svědky fascinující charakterové studie, která vás donutí přemýšlet o tom, co znamená být hrdinou nebo zločincem, a zda je mezi nimi nějaký jasně definovatelný rozdíl.

Sestřičky jsem měla v plánu už dlouho. Snad o jejich vydání. A konečně si je budu moct přečíst! Chápete to štěstí? Miluju příběhy o historii a léčení v dřívějších dobách. Vy také? Pak si tuto sérii nesmíte nechat ujít společně se mnou. 💕

Anotace: Nemocnice Nightingale je v 30. letech 20. století proslulým ústavem, kde se mladé dívky mohou vyučit váženému povolání zdravotní sestry. Osud sem svede tři mladé ženy, každou velmi odlišnou. Pro chudou Doru je práce v nemocnici vysněným únikem z domova, kde ji týrá nenáviděný otčím. Aristokratická Millie si studium vyvzdorovala, aby unikla sňatku. A plachá Helen, dcera ředitelky nemocnice, jinou volbu ani nemá, ale díky její domnělé protekci ji ostatní sestřičky nemůžou vystát. Ze tří outsiderů se stanou ty nejvěrnější přítelkyně. Život se však nebude mazlit s žádnou z nich.



Na všechny knihy se pochopitelně moc těším. Myslím, že Mizející dívky budou čtecí rychlovka. 😊 Krátké kapitoly jsou výhodou. Doufám, že si taky užíváte čtecí chvilky stejně jako já. Můžete se těšit na pravidelné updaty jao jsou přírůstky do soukromé knihovny, úlovky z MK nebo nákupy do čtečky, knižní shrnutí a plánuju i nálož recenzí, články o bylinkách (mojí další velké vášni) a o našem "zvěřinci." Mějte se krásně a užívejte léto. 😍😎









    

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moře nálezů a ztrát 1: Náhodní lháři - Lena Valenová

MINI RECENZE: Petr a Lucie - Romain Rolland

Panský dům (původní trilogie): Anne Jacobsová