Moje vina: Mercedes Ron

  •   Autorka: Mercedes Ron
  • Originál: Culpa mía, 2017
  • V ČR: 2022, Red - Knihy Dobrovský
  • Série: Viníci (1.díl)
  • Počet stran: 440

Anotace: Nicholas Leister byl stvořen, aby mi znepříjemňoval život. Vysoký, modré oči, vlasy černé jako noc... Zní to skvěle, že? Ne tak skvěle, když zjistíte, že se z něj stane váš nevlastní bratr a představuje vše, před čím jste odjakživa utíkali.
Nebezpečí – to bylo první, co mě napadlo, když jsem se s ním seznámila a zjistila, že před svým tátou miliardářem skrývá dvojí život.

  Jak jsem se do něj mohla zamilovat? Snadno. Člověk s takovýma očima dokáže obrátit váš svět vzhůru nohama.

"Ty jsi můj a já jsem tvoje..." řekla a podívala se mi do očí. "Tohle je poprvý, co říkám tuhle větu s pocitem, že je pravdivá..." svěřila se, zamračila a její dech se zrychlil. "Miluju tě, Nicku." 
(kapitola 42, Nick)

  Tato kniha začíná tím, co už známe - díky svatbě původně dvou cizích lidí se spojí dvě rodiny a sestěhují se k sobě. Máma hlavní hrdinky Noah si totiž vezme tátu Nicholase Leistera, což je místní miliardář. Od té doby je Noah nucená bydlet pod jednou střechou s Nicholasem, který jí soužití zrovna neulehčuje. Postoj Noah se změní v momentě, kdy zjistí, že je do Nicka zamilovaná. Otázkou je, co s tím? 

  Nahánělo mi strach, jak rychle se věci vyvíjely. Po tom, co se mi stalo s Danem, jsem neměla v plánu se zase zamilovat. Ale bylo to tu, totálně jsem se zabouchla do svého nevlastního bratra, posledního kluka, se kterým jsem si dokázala představit vztah. 

(kapitola 43, Noah) 

  První, co bych ráda zmínila, je, že Noah je v tomhle případě holka! Strašně mě to překvapilo. Do tohoto momentu jsem si myslela, že Noah je jméno pro kluka (viz např. série After). No, nic. Nyní přejdeme k hodnocení samotné knihy. 
  Jedná se o velmi čtivou knížku, která stejně jako např. série DIMILY nebo Royalové mapuje tématiku nevlastních sourozenců. Pravidelně se zde střídají pohledy Noah a Nicholase (v ich formě). Kdo má rád sérii Royalové, rozhodně si myslím, že si oblíbí i Viníky, jsou si v mnohém podobné. 
  Noah mi přijde taková bojácná (s postupem čtení jsem pochopila, proč), ale na druhou stranu se umí i bránit. Nick mi přijde jako velmi rozporuplná postava. Chce být bad-boy, ale moc mu to nejde. 😄 Strašně se mi líbí, jaký vztah má ke své biologické sestře. Kéž by to tak bylo mezi sourozenci vždy. 💓
  Líbilo se mi, jak to byla taková ta slow-burn hate-to-love romantika, ve které nechybí vzájemná sexuální přitažlivost. A ta chemie mezi nimi? Bože, ano! 
  Na své si přijdou i milovnice adrenalinu. Příběhu nechybí ani opakující vnitřní boj. Nechybí ani alkohol a drogy. 
  Kontrast zde tvoří bohatství a život lidí ve střední třídě. Setkáváme se zde s vážnými tématy spojenými s temnou minulostí obou hlavních postav. Na další díl se určitě chystám, protože ten závěr byl s prominutím WTF?!
  Velmi nesympatickou postavu zde tvoří Ronnie a otec Noah. Ty byli oba na zabití pomalou a bolestivou smrtí. 😅 Přečtěte si to, stojí za to. 💕

  Ten druh lásky, který se objeví jen jednou za život, dotkne se našich srdcí a navždy zůstane s námi. Ta láska, se kterou pak všechno srovnáváme, kterou hledáme, kterou dokonce nenávidíme... ta láska, díky které se cítíme být naživu. Ta , která nás činí potřebnými a dělá z nás to jediné, bez čeho druhý člověk nemůže být... A já jsem ji právě našla. 

(kapitola 49, Noah)

Hodnocení: ⭐⭐⭐⭐/⭐ 

  




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moře nálezů a ztrát 1: Náhodní lháři - Lena Valenová

MINI RECENZE: Petr a Lucie - Romain Rolland

Panský dům (původní trilogie): Anne Jacobsová