Přečteno v únoru 2020

Zdravím všechny čtenáře blogu,
na konci března vám přináším přehled o tom, co jsem přečetla v únoru. (Ironický potlesk.)
No, nic. V únoru jsem přečetla pouze 3 knížky, což je fakt slabé, když vezmete v úvahu, že (a pokud jste viděli příspěvek s názvem Top 20, tak to víte), jsem v roce 2019 v únoru přečetla pět knih.
Proč letos tak málo? Slíbila jsem si, že na blogu a videích budu roznášet radost, takže to tady nebudu rozebírat, ale prostě mě potkalo něco, co ovlivnilo moje čtecí tempo - respektive jsem nemohla vůbec nic číst, tečka.
  Nyní bych se ráda přesunula k tomu, co jsem v daném měsíci přece jen stihla buď na začátku nebo v posledních třech dnech února přečíst.

Jako první jsem v únoru přečetla mnohokrát opěvované Vykoupení od Lauren Kate, poslední díl ze série Andělé. Už tento díl nebudu nijak více rozebírat, protože už byl rozebíraný až dost.

Další knihou, kterou jsem četla, je také od Lauren Kate a jmenuje se Zamilovaní andělé. Jde o povídky pojednávající především o postavách, které v samotné sérii neměli zase až tak moc prostoru (Shelby a Miles, Arriane, Roland, ale i povídka o hlavních postavách série - o Danielovi a Luce.)
  Povídka o Shelby a Milesovi se mi líbila, ale nejvíce se mi líbila povídka o Rolandovi. Roland jako takový (sám za sebe) v sérii moc nevystupuje (respektive není v hlavním příběhu tak rozebíraný.) A je to škoda. Vlastně jsem jeho postavu pořádně poznala a pochopila až v povídkách, což je smutné.
  Povídka, která byla "síla" v tom smyslu, že děj nabral hrozný spád, je povídka o Arriane. Právě Arriane a Rolanda mi bylo během čtení i líto. Celkově tuto knížku hodnotím také kladně jako celou sérii, akorát jí bych dala tak 4 hvězdičky, protože některé věci byly trošku přes čáru.

 Rudá jako rubín je poslední knížkou, kterou jsem v únoru 2020 přečetla. Dala jsem si re-reading, protože jsem si řekla, že této sérii dám ještě jednu šanci. Když jsem totiž tuto knížku četla úplně poprvé, líbila se mi, ale tak nějak jsem neměla potřebu zjistit, co bude dál.
Potom, co jsem na Instagramu u hodně holek viděla tuhle knížku a četla, jak jsou ze série nadšené, řekla jsem si, že ji také ještě zkusím.
  A nelituju. Rudá jako rubín mi na podruhé sedla mnohem více než u předchozího čtení. Možná jsem jí tehdy prostě četla ve špatné období nebo nevím...
  Každopádně teď se mi líbila hodně. Romantická kniha o cestování časem? To prostě nejde nemilovat!
 Rudá jako rubín je prvním dílem trilogie Drahokamy. Kdysi jsem knížku měla půjčenou z knihovny, ale teď jsem ji četla elektronicky ve čtečce. Na další díly se určitě chystám.
  Za zmínku stojí i filmy. Film je samozřejmě o malinko horší než kniha, ale i tak, stojí za to. V mnohých věcech se totiž drží své knižní předlohy. Takže pokud se vám zrovna nechce do knihy, můžete si pustit alespoň filmy. Viděla jsem zatím jen první díl, protože čekám ,až budu mít přečtený další díl, ale určitě na ně dojde.
  Věřím, že v dalším díle s názvem Modrá jako safír nám autorka ukáže, co v ní doopravdy je. Knížku hodnotím 4 hvězdičky z 5.
 To byl krátký update toho, co jsem přečetla v únoru 2020. Už nyní vím, že ve shrnutí za březen bude knížek více, takže rozhodně máte, na co těšit. Mějte pokud možno pěkný den. ❤




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moře nálezů a ztrát 1: Náhodní lháři - Lena Valenová

Panský dům (původní trilogie): Anne Jacobsová

Hana - Alena Mornštajnová