Píšu knihu?!

Ahoj,
dnes to nebude žádná recenze, i když ty bych taky měla dopsat, ale důležité sdělení. A to sice takové, že jsem se jako správný fanoušek knih a čtení rozhodla napsat knihu. Bude to román z blízké budoucnosti, který bude plný napětí, zvratů, lásky a mnoho dalších nečekaných překážek. Doufám, že knihu dopíšu co nejdříve, aby byla co nejdříve zveřejněna ke čtení, a že se vám bude líbit. To hlavně. Ukázka bude jak na literárním portálu www.mamtalent.cz, tak i na novém blogu, který bude brzy zařízen speciálně pro tyhle účely.
V první chvíli jsem si myslela, že napíšu historický román, protože miluju historii a tenhle žánr s ní spojený, ale nakonec jsem se rozhodla pro román, protože jsem si říkala, že ten historický by byl na začátek o dost těžší.
Až bude blog založen, napíšu to sem a vy se budete moci podívat na základní informace o mně, o postavách, které budou v dějstvích vystupovat, na jejich charakteristiku a základní informace o tom, co se v knize bude odehrávat.  Tak čau a držte mi palce, abych to zvládla dopsat, včera jsem napsala 6 stran a podle mé ségry je to zatím super.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moře nálezů a ztrát 1: Náhodní lháři - Lena Valenová

Panský dům (původní trilogie): Anne Jacobsová

Gabrielovo Inferno - Sylvain Reynard