Dědička ohně - Sarah J. Maas


Ahoj,
dneska jsem si pro vás připravila video o sérii Skleněný trůn (prvních třech dílech). Doufám, že se všem bude video líbit a užijete si ho minimálně stejně, jako já jeho natáčení.
Abych sem napsala i něco o Dědičce ohně, mohu s klidným svědomím říct, že kniha je dělena na několik různých pohledů a nejméně se mi líbí pohled Manon. 
  Manon mi celkově nesedla. Navíc mi přišlo, že se kapitoly s ní točily pořád okolo jedné a té samé věci.
  Naproti tomu jsem si hrozně oblíbila kapitoly Celaeny, do jejíhož života vstoupí nová postava. Vím, že někdo má problém s překladem jména "Jeřáb", ale mě osobně tento překlad nijak nevadí.Musím se však přidat k ostatním, že nevím, proč přeložili i jeho jméno. Myslím, že překládat jména či názvy je trošku zbytečné.  Jeřáb je jako postava fajn a myslím, že Chaol má velkou konkurenci. (To není spoiler, tak to cítím já.)
  Strašně líbí autorčin styl. S každou další knihou od Sarah J. Maas se přesvědčuji, že autorčiny knihy jsou sázkou na jistotu. Celou sérii vám rozhofně doporučuju. Osobně jsem ráda, že mám před sebou ohledně této série ještě hodně dlouhou cestu. :)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moře nálezů a ztrát 1: Náhodní lháři - Lena Valenová

MINI RECENZE: Petr a Lucie - Romain Rolland

Panský dům (původní trilogie): Anne Jacobsová