Co mám tento měsíc ještě v plánu přečíst???

Ahoj, dnes tu pro vás mám jeden článek, který se týká mých čtecích plánů na měsíc srpen. Nebudeme to už déle protahovat, rovnou se na to vrhneme.

Nell O´Connorová se večer v den svých jedenadvacátých narozenin od otce dozví, že není jeho pravá dcera. Avšak až po desetiletích se rozhodne vypátrat pravdu. A ta ji dovede do Cornwallu, do opuštěného domku vedle sídla Blackhurst, kde kdysi žila šlechtická rodina Mountrachetů. Poutavý román do sebe vplete i příběh Nelliny vnučky Cassandry a osud záhadného děvčátka, zanechaného na březích Austrálie v předvečer světové války.

Tuto knihu musím dočíst jako první, protože ji mám rozečtenou už docela dlouho (na moje poměry). Musím říct, že je zajímavá, ale jako milovnice historických románů bych ocenila fakta, i když vím, že tohle není historický román nebo alespoň tak nepůsobí, ale stejně... Jinak je kniha moc krásně napsaná, více se dozvíte v mojí recenzi, kterou snad v nejbližších dnech zveřejním, protože jsem si psaní recenzí hodně zamilovala a už mi to chybí. možná se kouknu na resty a pak udělám znovu nějakou (doufám, že pěknou) recenzi.
To bych mohla, no ne? :)

A dáme si trochu historie.... Doufám, že nezklame a bude v ní hodně faktů, abych se znovu něco nového dozvěděla. :)

Samuel Charles Aubrey St. Aldwyn, vévoda z Gravenhurstu, je rozený zhýralec a známá osobnost zaplétající se do problémů. Nikoho by ve snu nenapadlo, že je také autorem velmi oblíbených historických románů, pisatel údajně kazící lidem morálku a mistrovský svůdce, mezi jehož obdivovatele patří i Lily Boscastlová. Ta ovšem sama dobře ví, co znamená zničená pověst. Když její zásnuby s jiným mužem skončí katastrofou a zavržením ze strany společnosti, nezbývá Lily nic jiného, než opustit Londýn a nalézt si práci - jako hospodyně u samotného Gravenhursta. Duchaplná a zároveň smyslná dívka ho silně vábí, ale také inspiruje. Ona přitom netuší, že s tímto mužem je spojeno tajemství, jež zná pouze pár osob, přízraky z minulosti, které mohou nebezpečným způsobem ovlivnit budoucnost obou.


Trochu akce, napětí a romantiky - no prostě nejlepší kniha na letní čtení, ne?

Tilly se naivně domnívá, že si ji Jasper vzal z lásky. Brzy pozná, že manžel je lhář a násilník. Při jedné z potyček vznikne požár a Jasper uhoří. Tilly se bojí obvinění z vraždy a raději prchá na vzdálený Ohnivý ostrov. Tam přijme místo chůvy u ředitele věznice, v níž si odpykávají trest nejtěžší zločinci. Jenže aby mohla začít nový život, musí se vyrovnat s minulostí…

Doufám, že ani tahle kniha nezklame, a že z ní budu stejně nadšená, jako moje sestra, která ji má rozečtenou a moc se jí líbí. :)



Nový bestseller úspěšné spisovatelky, u nás proslulé fascinující rodinnou ságou POSELSTVÍ RŮŽÍ, sleduje tři přátele v letech jejich dospívání až do ukončení studia na střední škole, kdy je několik tragických událostí hluboce poznamená a vzájemně vzdálí. Stáváme se svědky jejich úspěchů i porážek až do chvíle, kdy se po letech znovu shledávají.

Tuhle knihu jsem si vybrala, abych měla představu o tom, jak pokračuje další autorčina tvorba po knize POSELSTVÍ RŮŽÍ, která se mi moc líbila. V této knize by se měl objevit i milostný trojúhelník, což já mám moc ráda, i když v reálném životě se mi to nelíbí, ale v knize je to zajímavé, protože nikdy úplně nevíte, jak to nakonec celé dopadne.



Na všechny tyto knihy se moc těším a hlavně se těším, až se znovu pustím do nějaké té recenze. :)
Ráda bych připojila informaci o tom, jak pokračuje psaní knihy - takže mám napsaných 100 stran A4 a ještě nejsem ani v polovině knihy a máma už nadává, že to pak nestihne přečíst, až ji dopíšu, ale já si myslím, že po cestě do Prahy a zpátky to v pohodě zvládne. :) Jinak prostředek a konec už mám promyšlený, zbývá jen to všechno sepsat, někam poslat a doufat, že to snad vyjde. :)








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moře nálezů a ztrát 1: Náhodní lháři - Lena Valenová

Panský dům (původní trilogie): Anne Jacobsová

Hana - Alena Mornštajnová