MINIRECENZE: Kráska a netvor - Alexander Stainforth

Autor: Alexander Stainforth
Vydáno: ČR, David Kaps, 2019
Počet stran: 176

Anotace:  Vábení pomsty je neodolatelné...
  Emily Harwoodová se nehodlá provdat. Rozhodně ne za markýze Jamieho Brickmana, kterého nemiluje a nanejvýš se jí protiví. Nečekaná sněhová bouře ji vžene do náruče maskovaného cizince, jehož jediným cílem je pomstít se markýzi Brickmanovi.
  Dívka se tak ocitá mezi dvěma muži, které spojuje nedá
vná minulost. Podaří se jí včas odhalit, na čí straně je pravda, nebo spadne do nastražené pasti a zaplatí za to životem?





Jsem mrtvá, opakovala si Emily, když procitla.
Ocitla se v nějaké jeskyni.
Neznámý muž k ní promlouval, ale nechtěl se představit ani odhalit tvář. Byla vyděšená. Chtěla utéct, ale venku stále vládla sněhová bouře. Vyděsil ji fakt, že záhadný muž jí zná. Chtěla vědět, o co mu jde a co chce. Myslela si, že ji unesl. Nějakou dobu spolu rozmlouvali, ale Emily stále chtěla vědět kdo je. Zeptal se jí: "Jaká jména se vám líbí?" Nepochopila. Vyjmenoval jich pár a ona řekla, že Jack. Muž přitakal, že se jmenuje Jack. Varoval jí před Jamiem Brickmanem. Že je to zlý člověk s postranními úmysly a že jí může hrozit smrt....
  
  Emily se nechce provdat, protože si jí příčí představa, by si vzala markýze Jamieho Brickmana. Sněhová bouře však všechno změní. Potká totiž záhadného maskovaného cizince. Emily vůbec nemá tušení, o koho se jedná. Ví jen, že se tento muž, kterého sotva potkala, touží pomstít Brickmanovi. Emily „proplouvá“ mezi oběma nepřáteli. Otázka je: který lže a který mluví pravdu. Není už na pravdu příliš pozdě?


"Je to příležitost. Ohromná příležitost, kterou si nesmíš nechat uniknout! Ale můžeš jí takhle ublížit? Můžeš si vzít na svědomí i její život, pokud se situace zkomplikuje?
Co tvoje čest? Co tvoje vlastní svědomí? Uneseš to, že ji zraníš, že ji budeš každý den vystavovat nebezpečí?
Musím! Protože ona je nástroj mé pomsty, klíč k mému vysvobození! Díky ní se má cesta završí a já konečně dojdu klidu a spravedlnosti.

Pomsta je nebezpečná věc. A jakmile se k ní člověk upne, není možné ustoupit, vzdát se a nechat věci plynout."


První, co na knize oceňuji, je naprosto dokonalá obálka. Pokud se vám obálka zdá skvostná, věřte, že obálkou to celé jen začíná. Obsah je ještě lepší. Jedná se o zimní romanci, ve které jde nejen o pomstu. Popravdě, miluju tenhle příběh od prvního do posledního písmenka.
  Začátek mi hodně připomínal jednu verzi pohádky Kráska a Zvíře, kterou já naprosto miluju, ale pak, jak se děj pořádně rozjede, postupně poznáváme, že vůbec nejde o pohádku, nýbrž o docela drsnou realitu. Emily své rozhodování komu věřit nebude mít vůbec jednoduché. Upřímně, jsem v jedné chvíli byla také docela navážkách.
  Konec mě celkem překvapil. Hlavně jsem si po dočtení říkala, jak tohle může vůbec někdo udělat a mít přitom svědomí? Myslím si, že lidé tohoto charakteru ani žádné svědomí nemají.
  Romantika je zde jednoduchá. Jedná se o milé, nenáročné čtení, u kterého jsem se musela nutit přestat, protože jsem v době, kdy jsem ji četla, měla spoustu povinností, které jsem chtě nechtě musela splnit. (Spíš nechtě než chtě.)
  Autor píše neskutečně čtivě. Líbí se mi, že i do tak tenoučké knížečky dokázal alespoň trochu nastínit prostředí, ve kterém se příběh odehrává.  Kdo mě zná, tak ví, že já si na přiblížení prostředí potrpím. Ačkoli jsem milovník léta, tady tu zimu přímo miluju.
  Někdy méně je více, a proto se s vámi pro dnešní minirecenzi rozloučím s tím, že vám Krásku a netvora rozhodně doporučuju. Pro každého romantika přímo nutnost! ️


                      💙💙💙💙💙







































Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moře nálezů a ztrát 1: Náhodní lháři - Lena Valenová

MINI RECENZE: Petr a Lucie - Romain Rolland

Panský dům (původní trilogie): Anne Jacobsová