Knihomolno na Facebooku a YouTube!

Vážení čtenáři a návštěvníci tohoto blogu,
moc vám děkuji za přízeň, kterou už téměř čtvrtým rokem (letos v prosinci tomu bude 4 roky) chováte k mým příspěvkům. I proto jsem se rozhodla, že pro vás přichystám překvapení a začnu natáčet videa na YouTube, kde se se mnou můžete nově setkat. Videa týkající se knih budou vkládat ZDE.
  Kromě toho už jsem delší dobu uvažovala, že bych si na Facebooku založila stránku Knihomolna. Jak určitě víte, už nějaký čas mám INSTAGRAM. Včera jsem se konečně definitivně odhodlala a založila i facebookovou stránku Knihomolna
  K natáčení mi hodně pomohla Rodaw z Knihánkova, která začínající
booktubery hodně podporuje. Tímto bych jí chtěla ještě jednou moc poděkovat za to, že mi dodala odvahu.
  Co se týče facebookové stránky, mám ji hlavně proto, aby příspěvky nerušily přátele, kteří se o knihy třeba nezajímají a abych zároveň měla i nějaké "zázemí", kam můžu svoje příspěvky z blogu nebo právě z YouTube kanálu sdílet. Má sloužit i jako poděkování za vaše skvělé komentáře k článkům. Děkuju, moc si toho vážím. Vaše podpora mi dodává sílu a chuť pokračovat v psaní. Jsem za každého z vás, který stánků navštívíte hrozně vděčná.
                                                             Ještě jednou moc děkuju, mějte se hezky,
 vaše Kačka.

              

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moře nálezů a ztrát 1: Náhodní lháři - Lena Valenová

Panský dům (původní trilogie): Anne Jacobsová

Gabrielovo Inferno - Sylvain Reynard